Познайте кой тампон е мазан с обикновенна грес и си направете сметката от каква важност е греста за гумените тампони.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за тампони на стабилизиращата щанга
Collapse
X
-
И аз имам скърцащ горен носач и се чудя кой вариант да избера:
- смяна в същия сервиз. Това е втора смяна на носачи, изкарват по около 40 хил километра. Марка Технород
- да си купя носачи, да ги смажа със силиконова водоустойчива грес.
Дали си заслужава втория вариант, като се има впредвид хамалогията по смяната и дали ще им се увеличи пробега на носачите от същата марка ??Alfa Romeo 1.8 TS `98
sigpic
Comment
-
Аз обърнах болтовете и вече няма хамалогия.Постъпих супер мързеливата, защото не ми с разглобяваше.Купих два болта, отрязох старите с ножовка, смених носачите и директно сложих новите болтове наобратно.Малко си беше чанч това с ножовката но стана.Сега само махам гумата и подкалника, откачам шарнира и съм готов.Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.
Comment
-
Първоначално публикувано от svetlastf Покажи съобщениеИ аз имам скърцащ горен носач и се чудя кой вариант да избера:
Comment
-
Първоначално публикувано от stu Покажи съобщениеАз обърнах болтовете и вече няма хамалогия.Постъпих супер мързеливата, защото не ми с разглобяваше.Купих два болта, отрязох старите с ножовка, смених носачите и директно сложих новите болтове наобратно.Малко си беше чанч това с ножовката но стана.Сега само махам гумата и подкалника, откачам шарнира и съм готов.
Comment
-
2 дни се блъскам, ама сега е гробна тишина в колата.
Смених си тампоните на стабилизиращата щанга. С ладови, по лев парчето.Няколко поста по-горе Митака го е описал перфектно.
Смених си биелетките с Мейле – май се пише MEYLE - усилени. Междуосието е същото като на ТРВ, но цилиндричната част е с 5 мм по-голям диаметър. Предполагам, че вътре сферичната става е с по-голям диаметър и от там идва усилването.
Смених си и горните носачи, тампоните са NRJ, т.е. енерджи, шарнира е рециклиран в Казанлък.
И всичко, с любезното съдействие на Вальо от Пловдив - haljscho. Вальо, благодаря, спести ми време и усилия.
Слагам скица на болта на горните носачи, който вече обърнах наобратно.Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553
Comment
-
Вчера слагах и аз ладени тампони, нямам идея от каква лада, с пъпката отгоре.
Само, че ги резнах, не ми се сваляше щангата.
Разхлабих само болтовете на магарето, за да се работи по-лесно.
И 20к да изкарат(надявам се повече) после смяната им е лесна, зора е да се разнитят скобите.
Има ли алтернатива и за задната щанга, че подложих парче ремък ама не ме кефи.
Друго освен бърт, унигом, които са един дол дренки не намирам.Last edited by emzo; d.m.y г., 09:54.
Comment
-
Вече два месеца откак съм сменил тампоните с ладови/жигулски/ и нищо не тропа хлопа скърца.Дори в студовете, дето преди се разхлопваше.Тампоните са си на място не са се разместили.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Почти месец при мен, чуват се само тампоните на долните носачи, но скоро ще им видя сметката и на тях
Comment
-
колеги моите са на 6 месеца (ладови ) и от студеното време започнаха да тропат доста , преди това бях с полиоретанови , те изкараха около 8 месеца сега направо не знам какви да слагам , преди да стане студено не се чуваше нищоLast edited by cuiceka; d.m.y г., 18:55.alfa romeo 156 1.9 jtd
Comment
-
-
Първоначално публикувано от cuiceka Покажи съобщениеколеги моите са на 6 месеца (ладови ) и от студеното време започнаха да тропат доста , преди това бях с полиоретанови , те изкараха около 8 месеца сега направо не знам какви да слагам , преди да стане студено не се чуваше нищоAlfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.
Comment
Comment